He's all I've ever wanted

Gud, vad jag tycker om den här tiden på morgonen. Nyhetsmorgon och frukost. Det är så mysigt. 

Just nu längtar jag bara till fredag för då startar min ledighet. Det blir en vecka men tekniskt sätt så blir det ju 9 dagar iom att det är ju två helger också. 
Det blir nog nån roadtrip så ser verkligen fram emot det. 

Idag blir det bara en lugn dag. Har inget inplanerat utom att städa och gå och handla. 
Men just nu ligger jag så skönt i soffan och njuter av tvn. 

Imorgon blir det jobb igen och nedräkning tills jag är ledig. All semester inför sommaren ska vara inlämnad nu på fredag och jag har fortfarande inte en aning om hur jag ska göra. 
Får tänka ut det under veckan, helt enkelt. 

Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0