Still can't believe he's all mine

Äntligen är det lördag!
Denna veckan har känts extrem lång så helgen är verkligen välkommen. 

Idag har jag inget speciellt inplanerat. Har varit rätt trött den senaste tiden så det blir nog mest att ta det lugnt. 
Har tagit en vecka ledigt i april också så hoppas att tiden går fort. Behöver vila upp mig. 

Annars så är allting precis som det ska. Vet att jag inte säger så mycket men är väldigt privat av mig. 
Är fruktansvärt lycklig och tacksam över hur bra jag har det. 

Ligger ärligt talat på sängen nu och bara latar mig. Kom hem vid 03 inatt efter en sen spontan mysrunda mitt i natten så kunde sova ända till 09.30 idag. 

Ligger just nu och tänker på det jag tänker på varje dag. Det eviga problemet: vad ska jag göra till middag? Haha, men det löser sig. 

Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0