He makes my life complete

Ja, söndag idag. Mår inte helt 100 och är rätt förkyld. Vaknade en gång i timmen inatt och var helt förvirrad. 
Var hemma från jobbet i fredags också men tänkte att jag får gå till jobbet imorgon oavsett vilket skick jag är i. 

Annars så håller jag på och förbereder för lite förändringar. Det är dags nu så hoppas att jag får svar snart. 

Det känns så skönt att det som är viktigast här i livet är klart så då vet man att allt annat kommer, bara man har lite tålamod. 

Idag tänkte jag faktiskt bara variera mig mellan att ligga i soffan och sängen. 

Ska se klart Nyhetsmorgon nu och sen ska jag nog sova en stund. 
Kom precis på att jag hade en massa konstiga drömmar inatt, bland annat att kungen och drottningen skulle gifta sig och jag hade hand om drottningens skor men jag var sen så jag hade panik att hinna ikapp dem och ge de till henne innan bröllopet. 
Hoppas att jag kan sova lugnt sen så jag slipper vakna hela tiden. 

Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0