Because he's just perfect

Ja, ligger faktiskt just i sängen och latar mig lite. Är ju ledig idag, skönt nog. 

Var och jobbade igår, sen blev jag hämtad och det blev övningskörning för mig. Har inte gjort det på tre år ungefär, så det är dags att ta tag i det nu. 

Började i industriområdet här i Landskrona och körde till Barsebäck och sen tillbaka. Blev förvånad över hur bra det gick. Gjorde faktiskt inga fel. 
Det var första gången jag körde en automatare också, vilket var skönt så jag slapp tänka på växlingen. 
Den hade jag svårt för sist för att om jag tex skulle lägga i tvåan så kunde jag istället lägga i femman. Eller tvärtom som jag gjorde en gång på motorvägen. 

Det blir nog motorvägen nästa gång. Kan ju inga trafikregler heller, så ska lära mig allt innan jag skriver in mig på nån körskola. 
Skulle öva med vanlig bil där man växlar också så det blir säkert det nästa gång. Vi får se helt enkelt vad vi tycker känns bäst. 

Idag ska jag inte göra jättemycket. Tänkte skaffa sommarkortet, sen bara gå och handla till ikväll. Tänkte göra nåt riktigt gott till sen. Kanske nåt med räkor, men vi får se. Kommer säkert inte bestämma mig förrän jag väl står i affären. 

Känner mig ovanligt trött idag också. Vaknade av åskan inatt vid 04-tiden. Men tycker verkligen om det vädret så smög upp och stod tittade en stund i fönstret. 

Dags att bege mig nu. 

Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0