Every time I look at him I see my future right in front of me

Ja, då var det påsk igen. Av nån anledning så är jag mer excited detta året. 

Kom precis hem från stan nu. Skulle handla lite till påskmiddagen ikväll och råkade även komma hem med en parfym, örhängen och lite smink. 
Har velat ha den parfymen så länge och nu var det dags. 

Annars är allting bra. Skattebeskedet var mer än jag nånsin har fått innan så är väldigt glad och tacksam över det. 

Denna veckan har varit helt perfekt. Måndagen var en av de finaste kvällarna. 

Älskar verkligen att planera inför framtiden. Kan fortfarande inte förstå att jag har fått det jag har velat hela livet. 

Dags att hoppa in i duschen nu och fixa lite, sen är det som sagt påskmiddag ikväll. 

Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0