With him by my side, I'll always make it

Äntligen är helgen här. Har längtat sen i måndags. 
Har planerat att verkligen sova ut och vila nu de här dagarna. 

Är tillbaka på sälj nu på jobbet, vilket inte direkt är en dröm så det kunde varit bättre. Men det är bara att stå ut. 

Kom nästan precis hem från en runda till Falkenberg. Tycker verkligen om att åka iväg så spontant. 

Ligger i sängen nu men känner inte mig överdrivet trött. Men skulle inte förvåna mig om jag sover om några minuter. 

Nästa fredag har jag ett viktigt möte som jag är väldigt nervös över men får hoppas på det bästa. 
Tänk om jag inte hade haft de människorna jag har runt omkring mig? Hemska tanke. 

Tror det börjar dra ihop sig nu och det är ändå dags att sova. 

Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0