He makes my heart skip a beat

Det blir längre och längre mellan inläggen märker jag men det får va så helt enkelt. 


Idag har varit en mysig dag. Började med en långdusch imorse. Sen iväg på ett möte och därefter en lång promenad, bland annat vid havet. 
Väl hemma sen så blev det städning och nu ligger jag bara och tittar på Polisskolan på tv. 
En riktig söndag har det varit idag. 

Annars så mår jag väldigt bra. Mina sår från operationen läker bra och jag är mycket nöjd. 
Var på mitt första återbesök på sjukhuset förra fredagen och allt såg bra ut utom att jag berättade att jag väntar med att äta tills jag är hungrig. Men de sa att det ska jag absolut inte göra för jag får inte va hungrig, utan jag måste äta var tredje timme oavsett vad. Så det gör jag nu. 

Ser fram emot imorgon också för då kommer en tjejkompis som jag inte har träffat på ett halvår hit, så det ska bli roligt. 

Annars händer inte så mycket mer idag tror jag. De visar ju så bra filmer nu under påsken, så ska nog bara sitta vid tvn resten av kvällen. 

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0