The secret

Hejsan, ja det har gått ett bra tag nu. 

Nu är jag äntligen redo att berätta vad det är som jag har hållt hemligt. Det som jag har väntat på i flera månader. 

Det är såhär att i förrgår gjorde jag en gastric bypass. Det känns så bra och jag ångrar inte en sekund. 

Alla var helt fantastiska på sjukhuset och jag är då nöjd. Kom hem igår och det gör inte lika ont mer. Så nu försvinner förhoppningsvis smärtan helt inom nån dag bara. 

Just nu ligger jag och vilar. Tiden känns fortfarande lite konstig och ibland tycker jag att minuter försvinner för snabbt. Undrar om det kan bero på att jag fortfarande är påverkad av narkosen eller morfinet igår. 

Fick med mig smärtstillande vid behovstabletter, men vill inte ta dem. Tycker ju inte om sånt och som tur är så gör det inte jätteont. 

Tänkte inte göra så mycket mer idag. Imorgon ska jag gå iväg och köpa Fun light. Drack det en del på sjukhuset och det var så gott. 
Ska ju bara gå på flytande nu så det har bara varit naturell yoghurt idag. 

Är som sagt jätteglad att det är gjort nu. Har ju tänkt på det i flera år. 

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0