When I see him, I see my future

Redan torsdag och slutet på veckan. 

Jul och nyår har ju passerat och det har varit mys, massa god mat och lugn. På nyår blev det tacos, så det var perfekt. 

Igår var en riktig mysdag. En runda i bilen, sen middag och sen blev det lite ommöblering och soffan och film som avslut. 
Idag var det en väldigt lång sovmorgon, så det blev sen frukost. Den senaste tiden har jag råkat vända på dygnet så jag somnar vid 05 och vaknar vid 11 jättetrött och somnar ibland om. 
Tänkte sätta klockan imorgon så jag går upp vid 09 och förhoppningsvis kan vända tillbaka dygnet. 

Imorgon tänkte jag gå en långrunda om det inte är för kallt. Tycker det är så skönt. Går och lyssnar på olika poddar på P3. Speciellt Pira och Bråding och P3 dokumentär. 

Ska nog snart gå och lägga mig så det inte blir så svårt att komma upp imorgon. 

Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0