He's an angel by my side

Nu var det ett bra tag sen. 

Kom på att det här året är det 10 år sen jag startade den här bloggen. Tiden går verkligen snabbt. 

Vaknade för en stund sen och ligger och tittar på tv nu. 

Igår var det en väldigt fin kväll så känner mig trött idag. Men tänkte gå ut lite senare ändå och gå en runda. 

För lite mer än en vecka sen var jag i Helsingör på slottet. Tänker fortfarande mycket på det. 
Var nere i fängelsehålorna och det var verkligen intressant. Tänk att människor har suttit där nere i mörkret. 
Tycker ju mycket om historia så jag gick in och tittade överallt. 

Tänkte gå upp nu och ordna frukost nu och sen får vi se hur det blir. 

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0