I found home in his arms

Jag har egentligen tänkt uppdatera i flera dagar men det har inte blivit av. 


Nu mår jag mycket bättre efter operationen och jag har inte mått illa på nån vecka. Är inte alls lika trött mer. Borde egentligen ta vitamintabletter men vill ju inte stoppa i mig sånt så har inte ens plockat ut dem från Apoteket. Hoppar nog över det än så länge. 

Annars så är reseplanerna för sommaren klara. Landet är bestämt och det blir att åka bil dit. Det är så roligt att ha något att se fram emot så. 

Det har inte blivit så mycket övningskörande den senaste tiden men inatt var det dags. Körde i två timmar och det känns bättre och bättre. 
Behöver träna lite på att titta längre fram på vägen istället för bara rakt framför bilen. Och även på att hålla hastigheten. Det händer ofta att jag slappnar av i högerfoten så hastigheten går ner utan att jag märker det. Men det är bara att fortsätta öva. 

Nu tänkte jag fortsätta titta på min serie. 

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0