As long as I’m with him

Idag har det varit en riktig söndag. 

Vaknade imorse och har mest legat och tittat i telefonen sen dess. 
Men gick ut en runda på lite mer än en timme också, så kom hem för en liten stund sen. 

Igår var det roadtrip till Falköping. 
Jag körde från Värnamo och hem och det gick bra. Måste bara träna på att hålla samma hastighet en längre tid så det inte går så mycket upp och ner. Men har fått lite tips på hur jag ska göra. 

Tycker om att åka iväg så och se saker. Åt pizza där också även om jag inte är så glad för det, det blev nån vegetarisk variant. Det märktes att min mage inte är van vid det för när jag kom hem så gjorde det väldigt ont. 
Men då har jag iaf provat och vet att det inte är så bra för mig. 

Nu tänkte jag nog springa bort till affären snabbt. Kommer inte ihåg om de stänger 20 eller 21, men förhoppningsvis det senare. 

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0