He’s the only one for me

Vilken fin dag det är idag. 
Vaknade redan 07.30 och funderade på att sova en stund sen men gick upp istället. 

Låg och tittade på tv en stund och sen gick iväg till stan och ordande det jag skulle. 
Det var verkligen kallt ute så min telefon dog av kylan. Hade glömt att telefonen är så lättpåverkad. 

Tänkte gå och handla om en liten stund till middagen. Vet inte riktigt vad det blir än. 
Sen efter det blir det teoriplugg. Uppkörning och teori närmar ju sig med stormsteg och jag börjar bli mer och mer nervös. 

Ikväll blir det att kolla lite på resor. Det blir nog nånting i vinter. Jag vill helst hålla mig i Europa och åka till Frankrike eller Portugal, men vi får se vad det blir. 

Nu ska jag se klart på Lyxfällan och sen iväg. 

Kärlek&Respekt
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0