He just makes me happy

Ja, nu är vi äntligen inne på ett nytt år. 
2017 var inte mycket att hänga i julgranen. Det positiva är väl att jag opererade mig och har tappat 45 kg nu. Och att jag är frisk och mår bra.  
Men det negativa är tyvärr mer och det har varit rätt jobbigt en stor del av tiden. 
Men det gäller att se framåt. 

Julen passerade med massa mys, god mat och julklappar. 

Det här var en av de bästa nyåren. Maten blev McDonalds cheeseburgare hemma och tolvslaget firades vid torget här i Landskrona. Eller rättare sagt, på väg till torget för det blev stressigt dit så vi fick springa nästan hela vägen. 
När vi kom fram till torget så märkte jag att min telefon var borta, så det blev panik att gå tillbaka. Den låg i en vattenpöl ungefär 100 meter därifrån, så förmodligen hade den trillat ur jackfickan när jag sprang. Blev verkligen lättad. 
Sen blev det tillbaka till torget och titta på raketerna och efter det en längre runda hem för att det var så fint väder. 

Vaknade vid 09.30 idag, men har inte riktigt gått upp än. Men tänkte ändå inte göra nåt speciellt idag. 

Skönt med ett nytt år nu. 

Kärlek&Respekt
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0