When he holds my hand

Nu har det gått en del av det nya året och det har varit väldigt bra. 

Dock så har jag känt mig väldigt trött de senaste dagarna, känns som att jag inte riktigt får sova ut, men det kan jag förhoppningsvis göra i helgen sen. 

Denna veckan är rätt fullspäckad med jobb och lite annat. Men tycker ju att det är skönt att hålla igång och jag trivs bra med jobbet. Trodde att det skulle va jobbigt att pendla till Malmö igen men har inte alls känt av det. 

Har dessutom märkt att nuförtiden så tycker jag om att gå i affärer. Det gjorde jag inte innan. Tror det har att göra med att nu kan jag köpa vilka kläder jag vill. 
Så nu älskar jag tex att gå inne på Emporia. Senast idag efter jobbet så åkte jag dit själv och bara gick en runda därinne. 

Tänkte snart lägga mig nu, ska upp relativt tidigt för har en del att fixa imorgon i stan. 

Kärlek&Respekt
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0