He makes everything beautiful

Oj, ja nu var det verkligen ett tag sen. 

Mår inte så bra just nu. Blev sjuk nu i helgen och det har bara blivit värre. 
Jobbade idag och ska jobba hela veckan, men det får gå. Var också och köpte nässpray innan, så får hoppas att jag kan sova inatt. 

Ligger vid tvn nu och tänkte snart sova. 

Annars så har det inte hänt så mycket. Jobbar och försöker hinna med så mycket som möjligt. 
Det har också gått ett år sen min operation. Tiden har verkligen gått snabbt. Ska på återbesök nu lite senare i mars på ettårskontroll och jag ser fram emot det. Tycker det ska bli roligt. 
Var och lämnade blodprov för ett tag sen inför besöket så får se vad det visar. 
Tror jag äter för lite järn, men jag får se. 

Ska se om jag kan sova lite nu. 

Kärlek&Respekt
(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0