No more Anders

Ni kommer säkert ihåg att jag skrev om nån Anders som ringde hela tiden och frågade efter Kastriot.

I tisdags ringde han igen. Tyckte inte det var kul mer, speciellt eftersom det var en jobbig dag.
Han frågade som vanligt efter Kastriot.

Jag: Nej, asså du har ringt mig jättemånga gånger nu och här finns ingen Kastriot.
Han: Va? Nu igen? Vänta lite, jag ska kolla.
- Tyst i typ en minut -
Han: Slutar ditt nummer på **?
Jag: Ja.
Han: Jamen, jaha, det ska ju va en nolla där. Ja då vet jag. Då kommer du aldrig mer höra från mig.
Tänkte skrika 'Hallelulja!!" men hoppade över det.

Jag var på väg att fråga vad dom har för relation, men gjorde inte det sen för ville bara lägga på.

Skönt är det iaf att slippa den där Anders som är typ 65 år från Norrland. (Allt ovanför Skåne är Norrland).

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0