Leave me alone

Träffade Mirre nu på eftermiddagen och kvällen. Vi har inte setts på några månader så det var på tiden.

Vi gick och satte oss vid ankedammen och pratade.
När vi satt där kom en kille som råraggade på mig när jag var ute och festade med Jessica och company.

Han gick där fram och tillbaka vid oss, men jag tänkte inte så mycket på det för jag satt och pratade i telefon.
Sen sa han till mig när jag hade lagt på: "Ah, det är du som var där".
Och då såg jag att det var han, så jag bara: "Jaha, var det du? Såg inte att det var du".
Han: "Ja, du pratade med min tvillingbror. Han soldaten".
(När vi träffades första gången sa han att han var soldat i Afghanistan. Big turn off! Sa det till han också att Sverige har inget där att göra. Dom är bara där för att leka hjältar).

Jag: "Ehm ja, men jag tror nog att det var du".
Han: "Nej, nej, det var min tvilling".
Jag: "Haha, jaja okej."

Sen sa han hela tiden att det inte var han, utan hans tvilling jag hade pratat med. Och att han hade sett oss prata.

Sa tyst till Mirre att hon skulle ringa min mobil i smyg, så jag kunde låtsas att vi va tvungna att gå.
Så vi gjorde det och gick sen.

Sa till han redan när vi träffades första gången att jag inte var intresserad.

Typ det enda negativa med Landskrona. Iom att man alltid träffar nån man känner när man är ute så träffar man även dom man inte vill träffa.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0